huhtikuussa
Vaikka blogin treeniosio on tarkoitus pyhittää pitkälti HIT tyyliselle treenille, niin kuntosalitreenistä en luovu. Salitreeni on ehdottomasti yksi tehokkaimmista keinoista muokata vartaloa – mikäli sen harjoittelu tehdään oikein.

Kun aloitin oman harjoittelun, niin oikeastaan en tehnyt yhtään mitään oikein. Minulla ei ollut ohjelmaa vaan kävin kaikki kuntosalin laitteet läpi ja poistuin paikalta. En ilmeisesti ole ainut sillä kun katson ihmisiä salilla, ei suurimman osan treeneissä näytä olevan päätä eikä häntää. Jos nyt tunsit piston sydämessäsi, niin tässä sinulle treeniohjelma. Lopeta se haahuilu ja keskity olennaisiin asioihin. Jos kuntosalitreeni ei tuota toivottua tulosta niin vika on ohjelmassa tai ohjelman puutteessa, sillä yksikään asiakkaani (joka on toiminut kuten olen ohjeistanut) ei ole jäänyt kehittymättä haluamaansa suuntaan. Voit ladata ohjelman klikkaamalla kuvaa:

Aloittelijan ohjelma

Tämä ohjelma on sellainen, että myös ne jotka eivät halua käydä salilla alkuun kuin kerran viikossa, voivat niin tehdä. Jos aiemmin olet käynyt salilla nolla kertaa viikossa ja lisäät sitä nyt yhteen kertaan, niin se on jo 100% enemmän kuin aiemmin. HYVÄ SINÄ! Jos tiedät jonkun, joka tarvitsee ohjelmaa myös, niin tulostathan tämän myös ystävällesi. Älä ole kiero savolainen ja jätä kaveria pulaan!

Liikeohjeistukset videoin löytyy varmasti parhaiten tältä Youtube kanavalta.

Pin It on Pinterest

Share This