Melkein jo hävettää tämä kirjoittamattomuus tänne! Ongelmana on lähinnä ollut se, että kilpparilääkitys ei mitä ilmeisimminkään ole oikein kunnossa ja jonkinasteista saamattomuutta on sikäli sitten ilmassa. Olen keventänyt treenejä myös rutosti tämän takia. Tuntui, että treenien kesto ei todellakaan voi olla kuin sen 30min maksimissaan. Treenikertoja olen vähentänyt myös nyt hetkeksi ainakin, sillä tuntui että nekään ei nyt maistu. Voimat on taas ihan kadoksissa. En siis jaksa tehdä punnerruksia oikeastaan ollenkaan. Joka tapauksessa lääkäriin pääsen tammikuussa ja sitä ennen kuitenkin soittoaika varattuna, eli jospa se tästä lähtisi taas luonnistumaan. Tästähän ei ole taas suunta kuin ylöspäin. 😉
No ei elämä kuitenkaan pelkkää surkua ole täällä. 🙂 Töitä on tietysti paiskittu, mutta kirsikkana kakun päällä on se, että MUUTAMME HELSINKIIN 30.12.2013! MAHTAVAA!! Olen kyllä ollut vähän täpinöissäni tästä, vaikkakin on haikea jättää nykyiset asiakkaat tänne. Tosin suurin osa asiakkaista oli tulossa Helsinkiin valmennuksiin, eli kaikille ei tarvitse jättää hyvästejä. 😀 Vielä pitäisi vain saada oma asunto kaupaksi. Vuokra-asunto on Helsingistä jo valmiina ja sen suhteen sattui kyllä niin mahtava tuuri, ettei mitään järkeä! Enoni muuttaa hänen nykyisestä vuokra-asunnostaan pois ja me siirrytään siihen suoraan hänen muuttonsa jälkeen. Pääsimme Hakaniemeen ja mikäs sen parempi, kuin kauppahallin viereen. Voitte vain arvata, että tällaisen lähi- ja luomuruoan ystävänä siellä tulee varmasti vierailtua! Nyt vain pitää malttaa odottaa joulukuun loppua. Olenkin jos suunnitellut asunnon sisustuksen valmiiksi.

Jaan tässä teille myös treeniohjelmani jota teen nyt ehkä noin 1-1,5kk. Sen pidempään ei yleensäkään ole järkevää tehdä yhtä treeniohjelmaa (koska keho tottuu treeniin ja kehitystä ei enää tapahdu). Heikki on suunnitellut 2. päivän treenit, kun kysyin häneltä yksi päivä salilla, että mitä oikein tekisin. Sen pohjalta sitten suunnittelin toisen treenin itse. Treeniohjelmani näyttää tällä hetkellä tältä:

Toista jokaista vuoroparia 6-7 minuuttia (esim. A1. A2.) vuoron perään, jonka jälkeen vaihdat seuraavaan vuoropariin (B1. B2.) ja teet sitä 6-7 minuuttia, jonka jälkeen vaihdat taas vuoroparia (C1. C2). Pidä pieni tauko aina vuoroparien välillä.

Treeni 1 (Päivä 1)
A1. Ylätaljaveto 10 toistoa
A2. Suorinjaloin maastaveto (SJMV) 10 toistoa
B1. Askelkyykkykävely 10 toistoa/puoli
B2. Penkkipunnerrus käsipainoilla 10 toistoa
C1. Vatsarutistus 10 toistoa
C2. Kulmasoutu käsipainolla 10 toistoa

Treeni 2 (Päivä 2)
A1. Alataljaveto 10 toistoa
A2. Etukyykky levypainolla 10 toistoa
B1. Painopallon heitto 10 toistoa
B2. Pystypunnerrus käsipainoilla neutraali ote 10 toistoa
C1. Yhden jalan SJMV 10 toistoa/puoli (technical difficulties, liikkeen video jäi lyhyeksi)
C2. Hoover 60s

Tässä vielä video kaikista liikkeistä ylämainitussa järjestyksessä.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=KzF_5wSOlbg&w=560&h=315]

Näitä kahta treeniä kierrätän vuoron perään treeneissäni. Hiki tulee ja aikaa ei mene kovin kauan ja tuntuu myös tällä hetkellä hyvältä tällaiselle puolikuntoiselle.

Pin It on Pinterest

Share This