Tässäpä tulee päälläseisonnan toinen osa. Tässä seuraavassa videossa opit jo tuomaan jalkoja pikkuhiljaa ihan suoraksi asti. Jälleen kerran lähdemme helpommasta asennosta ja etenemme vaikeampaa kohti. Jalkojen suoristamisessa tarvitaan jo huomattavasti enemmän keskivartalon pitoa. Muista ottaa lattiasta kiintopiste katseelle, jotta saat tasapainon säilymään. Vaadi itseltäsi täydellistä keskittymistä.
Voit kokeilla näitä liikkeitä seinää vasten. Tällöin tuo pää lähelle seinää. Jos kaadut, seinä ottaa sinut pehmeästi vastaan. Myös kaverisi voi olla takana varmistamassa kaatumisen varalta. Älä kuitenkaan automaattisesti ota tukea seinästä tai kaveristasi. Tämä opettaa sinut nojaamaan aina jotain vasten, etkä opi hallitsemaan vartaloasi itse.

Etene vain sitä tahtia kuin koet itsesi varmaksi. Voit aivan hyvin vielä harjoitella edellisen videon ohjeilla ja kehityt silti varmasti!

Tässä seuraavaa opetusvideota. Jos tulee kysymyksiä, laittakaa niitä tulemaan. 🙂

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=2cF8aIU_Lzs&w=420&h=315]

Pin It on Pinterest

Share This