Viime keskiviikkona pidin aineenvaihdunnasta luennon Optimal Performance Centerillä. Lupasin laittaa luennon kalvot jakoon tänne blogiini, joten tässäpä ne nyt olisivat.
LUENTOKALVOT TÄÄLTÄ!

Anu Kauppinen aineenvaihdunta luento

Ne jotka eivät olleet luennolla, eivät varmasti näistä kalvoista niin paljon irti saa. Olennaisia asioita tuli näihin liittyen kerrottua ihan suusanallisesti (kuten luennolla kuuluukin :D). Jos aihe kiinnostaa, niin kannattaa lukea blogin edellinen postaus täältä.

Tällä hetkellä ollaan Jenkeissä Body Composition Training Campillä. Kolmen jätkän kanssa tässä pikkusessa hotellihuoneessa asuminen alkaa nostattaa jo omiakin testotasoja. 😀 Koetan pitää kurin ja järjestyksen talossa, vaan huonosti onnistun.

My men!

Joka päivä tehdään kaksi treeniä, eli viidessä päivässä tulee taottua 10 treeniä! HUH HUH! Tämän jälkeen taitaa olla kevyen viikon paikka. 😀 Treenien välissä meillä on luentoja kehonkoostumusta muokkaavista treeneistä ja ravinnosta. Ravinnossa oli ihan samaa linjaa mitä itsekin puhuin luennolla. Keholle tulee antaa hiilareita, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Mitä enemmän treeniä, sen enemmän ruokaa ja pienet kalorit johtaa ennemmin tai myöhemmin säästöliekin syntymiseen.

Tässäpä vielä video, joka otettiin ensimmäisenä päivänä nuista meidän treeneistä. Meikäläinenkin videolla vilahtaa (kohdassa 1:16 kyykkäilevä pinkkipaitainen ihminen).

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=2Uc7HKIFDwI]

Voin sanoa, että tänä aamuna näiden eilisten treenien jälkeen on etureidet semmoista muussia ettei mitään järkeä. Nälkä on ollut ihan valtava. Syönyt olen sen mukaan, eli valtavasti. 😀 Ruoka Poliquin Group Centerillä on ihan ensiluokkaista ja ruokakaupasta löytyy sitten hotellille lisää.

Ja nyt jos joku kehtaa väittää, ettei Jenkeistä saa kuin juustokakkuja ja Mäkkärimättöä, niin jumalaare! Tuossa perusmarketissa oli tämmöset kasvisosastot ja tässä vaan noin 1/4 koko kasvismäärästä. Suunnilleen kaiken sai luomuna.  Ja oli halapaa.

Kurssin alussa meistä otettiin Biosignature mittaukset ja kurssin lopussa myös. Noh, ainakin tällaisella treenitahdilla luulisi jotain tapahtuvan, mutta eihän tämä toki ole mikään kestävä tapa, että tätä voisi jatkaa myös kotona. 😀 Eivätkä Poliquin Groupin kouluttajat tällaista suosittelisikaan.

Siinäpä kuulumiset täältä tältä erää. Nyt nukkumaan ja sitten huomenna taas ryskämään uusia treenejä. 🙂

Pin It on Pinterest

Share This